EVENT MENY

 

Noen ønsker å sette bort alt av planlegging og gjennomføring til et eventbyrå. Andre vil å gjøre det meste selv, men bestiller noen spesifikke tjenester fra oss​. 

 

For å gjøre det enkelt for kunden har vi satt sammen 3 pakkeløsninger, slik at du som kunde kan få en idé om hva ditt event vil koste. Dette er fullverdige løsninger, men du kan selvfølgelig legge til det du vil. Fks artister eller dansere, TV-skjermer, catering, servitører osv. 

Våre produsenter har lang erfaring med eventer og prisutdelingsshow, store logistiske operasjoner, samt film- og TV-produksjon. Vi har i tillegg et unikt nettverk av artister og talenter. Vårt fokus er å finne gode kreative og økonomisk forsvarlige løsninger for å lage fantastiske opplevelser og magiske minner!
 

Ta kontakt med oss her eller ring, så finner vi en optimal løsning for ditt behov.

 

1. GRUNNPAKKE

 Pris fra: 21.500 kr inkl mva / 17.200 kr ekskl mva. 

​Dette er en perfekt løsning for de som vil gjøre det meste selv, men ønsker at profesjonelle kvalitetssikrer booking av DJ og tar seg av det tekniske. 

Vi leverer en allsidig og erfaren DJ som spiller musikk etter dine ønsker, høyttalere med trådløse mikrofoner, lys til dansegulv og miljøbelysning. Pakken er tilpasset 20-80 gjester.

På selve arrangementsdagen stiller vi med:​

  • DJ

  • Lyd og lys

  • Transport og rigging


Teknikk: 2x 12"JBL PRX aktiv top, 2x 15"JBL PRX aktiv sub eller tilsvarende, DJ mixerbord, 1x trådløs mikrofon, miljøbelysning, belysning til dansegulv, røykmaskin, alt av kabling og overganger.

Basert på inntil 5 timers arrangement og inntil 30 min kjøring fra Oslo sentrum.

2. HELAFTENS EVENT

 Pris fra: 58.000 kr inkl. mva / 46.400 kr ekskl mva

Mange ønsker å sette bort hele jobben med planlegging og gjennomføring, slik at man kan ha fullt fokus på det sosiale under arrangementet. Denne løsningen er perfekt for eventer med rundt 30-150 gjester. Vi lager kjøreplan for dagen, gir gode råd i forhold til valg av lokale, bestilling av mat/drikke, underholdning m.m. I tillegg tar vi oss av gjennomføringen av selve dagen. 

På selve arrangementsdagen stiller vi med:

  • Eventprodusent 

  • Eventassistent

  • Teknikker

  • DJ

  • Lyd og lys

  • Transport og rigging
     

Teknikk: 2x 12"JBL PRX aktiv top, 2x 15"JBL PRX aktiv sub eller tilsvarende, 2x10" JBL EON monitor eller tilsvarende, lydmixer, DJ mixerbord, 2x trådløs mikrofon, miljøbelysning, bevegelig belysning til scene/dansegulv, røykmaskin, alt av kabling og overganger.

Basert på inntil 6 timers arrangement og inntil 30 min kjøring fra Oslo sentrum.

-Denne pakkeprisen inkluderer ikke lokalleie, catering, serveringspersonell, vask/rydd, telt, glass/bestikk og sceneelementer

 
 

3. KONFERANSE/STORT EVENT

 Pris fra 155.000 kr inkl. mva / 124.000 kr eks mva

Ninja Event bistår bedrifter med konferanser, kick-offs, årsfester, off-site og prisutdelinger. Vi sørger for den tekniske rammen rundt deres arrangement, forslag til innhold/underholding og tar oss av gjennomføringen av hele eventet.  Våre erfarne produsenter setter sammen en kjøreplan for dagen og sørger for en kreativ og sømløs regi. Denne pakken er basert på et event med rundt 50-250 gjester.

På selve arrangementsdagen stiller vi med: 

  • Eventprodusent

  • Eventassistent

  • Lystekniker

  • Lydtekniker

  • DJ

  • Stor lyd- og lyspakke

  • Medium AV-pakke

  • Transport og rigging

Teknikk: L`Acoustics Line Array høyttalere eller tilsvarende tilpasset lokalet, scenemonitorer, digital lydmixer, DJ mixerbord, mikrofoner basert på behov, inntil 3x6m scene, 10x bevegelige wash/spot movinghead, frontlys, miljøbelysing, 3x TV-skjermer/monitor, hazer/røykmaskin, alt av stativer, kabling og overganger.
Basert på 7 timers arrangement og inntil 30 min kjøring fra Oslo sentrum.

-Lokalleie, catering, serveringspersonell, vask/rydd, telt, glass/bestikk og underholdning m.m. kan bestilles i tillegg.

 

BRYLLUP

 
 

Et bryllup er et fantastisk minne for livet. Både for brudeparet og for familie og venner som deler dagen med dere. Men planlegging og gjennomføring kan også oppleves som en stor og krevende oppgave. Det kan derfor være en god investering å sette bort deler av, eller hele oppgaven til oss.

Vi fungerer som en rådgiver som tilrettelegger og sørger for sømløs gjennomføring av dagen, slik at dere kan ha fokus på hverandre og gjestene deres.


Om dere velger å benytte oss til å gjennomføre hele dagen, vil vi ha et møte dere for å få en forståelse av hvem dere er og hva dere ønsker dere. Vi har et erfarent team bestående av eventprodusenter, hovmestere, husøkonomer og teknikkere som sammen vil bistå med å sette sammen deres drømmedag.

Basert på deres ønsker kan vi bidra med:

  • Forslag til, og befaringer av lokaler

  • Være deres representant for leverandører før og under bryllupet

  • Budsjett for arrangementet

  • Veilede i forhold til valg av mat og drikke for mottakelse, middag og fest

  • Sette opp kjøreplan for dagen

  • Skaffe og koordinere bemanning som servitører, bartendere, teknikkere m.m.

  • Forslag og gjennomføring av tema og dekor

  • Bistå med å finne blomsterdekoratør, frisør, make up-artist og stylist

  • Skaffe underholding, band og/eller DJ

  • Sørge for teknikk som lyd, lys, TV-skjermer til bilder/film med mer

  • Bestille og koordinere logistikk som busser, båt osv.